Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Ace On Line - Blufföretaget!!!!

Av Yamilé Andreasson - 15 april 2008 23:19



För snart 4 år sedan blev jag uppring av ett företag vid namn Ace On Line. Mannen som erbjöd sig att göra en hemsida till mig för mitt nya företag heter Andreas. Han erbjöd en hemsida på dryga 7000kr där de även sedan skulle göra reklam för sig. Inga problem tyckte jag.


När jag tillfrågades vad jag skulle driva för verksamhet svarade jag "internethandel, ska sälja leksaker och egna designade produkter via nätet" Med ens sa han att han visste vad jag behövde och jag skulle få en hemsida som var proffsigt upplagd.


Då jag ännu inte hade hunnit starta upp företaget sa de att det inte var några problem att börja betala in för tjänsten när jag väl sände dem material o0ch sidan började komma igång. Men detta gällde bara för en kort tid men för det var jag tvungen att skriva på deras kontrakt omgående.


De mailade, jag läste och trodde mig förstå det hela och skrev under och faxade avtalet till dem. Så var sammarbetet igång. Under denna process hade jag även fått en länk till deras hemsida så jag kunde se vilka jobb de utfört. Då jag på den tiden inte var duktig inom hemsidor uppfattade jag deras "projekt" från tidigare proffsiga och därför skrev jag också under.


Så när väl allt börja hamna på plats inser jag succesivt att saker och ting på hemsidan inte riktigt tycks bli som utlovat. Enligt Andreas visste de precis hur de skulle bygga upp min hemsida men jag var välkommen att hjälpa till med önskemål och idéer.


Så jag skickade in en bild på ungefär det jag kunde tänka mig som startsida och mailade dem att det var endast en idé över vad jag kunde tänka mig de fick själva forma det hela till ett proffsigt resultat. Vad de gjorde på företaget var att lägga ut min idésida helt på hemsidan utan några ändringar och så var amatörsidan igång.


Flertalet gånger fick jag maila och korrigera dem angående hur bilderna var satta och över alla dessa teckensnitt som placerats här och var i olika storlekar och färger. Allt var ett mer eller mindre kaos. Och ringde jag eller mailade fick man till svar att "vi ska fixa det" men det tog flera mail innan saker och ting var någorlunda som de borde.


I en av mailen jag skickade ang detta skrev jag följande:

"Jag behöver att ni förstår det här en gång för alla då mitt företag tar inte in några pengar så länge allt krånglar. Ni får ursäkta om jag "gnäller" men jag betalar er en massa pengar även i år och har ingen lust att hålla på med hemsidan i oändlighet. Ni lovade att jag skulle bli nöjd, men hittills ser jag inget proffjobb som ni utlovade. Alla texter är olika bilder och text placerade på olika ställen. Texter och fonter i olika färger och storlekar.


Detta kan inte ni beskylla mig för. Ni utger er för att vara proffs och borde se detta utan att jag ska behöva nämna eller se det. Min bror jobbar med hemsidor och även han kan inte förstå att ni inte får till det rätt och att allt ser stökigt ut. Inte proffsigt som sagt. Snälla försök att få det rätt. Jag vill inte veta att inget mer går att göra eller att det kommer att kosta mig mer. Annars hittar jag nog en väg ut och anlitar en tjej som gör jobbet för mindre än hälften av det ni tar. Hon är proffsig och har mängder av hemsidor ute på nätet som hon gjort till privata och företag.


Så än en gång. Menar inte att "gnälla´" men snälla fokusera på det ni gör även om ni är flera som jobbar på sidan. Hoppas allt faller på plats denna gången."


Sedan var det fler bilder som behövdes läggas in och plötsligt säger de att det går inte att lägga upp mer för man har bara tillgång till 6 undersidor. Under vad? frågar man sig och de i sin tur säger att det går att lösa om jag betalar lite till så lägger de till ytterligare sidor. Så jag betalar mer. Varför? Jag ville ha en ordentlig hemsida där kunden kunde finna det de sökte och handla utan svårigheter.


Så gick tiden och jag var glad över att ha betalt av hemsidan även om den ännu inte var klar. Men till min förvåning dimper ytterligare en faktura upp. Jag undrar varför och ringer upp Ace On Line. Där får jag tala med en Christian som säger att då jag inte sagt upp avtalet 3 mån innan så är jag tvungen att betala ytterligare 7,500kr för år 3-4.


Jag blir paff och säger att jag aldrig råkat ut för att man inte blir påmind av ett företag när ens avtal är på väg att fortlöpa eller upphöra i god tid. För det är ju så att man inte ständigt går och läser sina avtal och det finstilta. Blir man påmind som kund kan man ju antingen låta saker ske eller ändra på det hela.


Till det får jag en buttrig kommentar från Christian;

"Vi gör inte sånt, inte vårt problem! Det är upp till kunden att hålla koll och nu är det så att du får fortsätta betala. Inte mitt problem om du missat det finstiltna".


Så jag bet ihop och var redo att börja betala - igen! Men så vände det hela för mig när plötsligt sidan skulle vara färdig enligt dem och jag skulle testa den. Det gick inte att handla. Kunder som kommer dit kan inte handla som vanligt, genom att lägga sina produkter i en varukorg. Nä, här är det upp till kunden att memorera all information och fylla i allt i ett formulär.


Så jag kontaktar killarna på Ace on Line igen via mail och skriver följande:

”Finns det på något sätt att när en kund klickar på en produkt att texten hoppar in i beställningsformulläret så att kunden slipper skriva in varje ord. Det blir en anning bökigt att skifta hit och dit för att skriva i det man ska ha. Man struntar i att handla. Kanske en knapp där det står beställ och länkas till den rutan? Och en list där man kan välja färg på produkten som också länkas till rutan? Något smidigare än just nu vore toppen.

Både för kunden och mig.”


Till detta får jag svaret att jag behöver en webshop. Jag som då inte visste var en webshop är skriver tillbaka och frågar:

Vad är en webshop?? Har ni någon annan fiffig idé att lösa det hela på då detta blir som sagt lite väl böckigt för kunderna att hela tiden behöva skifta hit och dit för att beställa sina varor. Kommer att förlora kunder på detta. Inte bra alls. Varför blev jag inte underrättad om detta när vi gjorde avtalet? Andreas visste ju precis vad hemsidan skulle användas till, jag sa det ordagrant. Det var inga problem att fixa en fungerande hemsida för detta ändamål, nu verkar det som om jag måste ha något helt annat..."


Niklas mailar tillbaka:

En webshop har ett handlingssystem med databas så man kan ha en ”varukorg” osv. Då kan kunderna betala med kort m.m med.

Den här lösningen kostar dock extra.

Så är detta intressant så får du höra av dig till Andreas.


Jag blir så klart irriterad och mailar en sista gång innan jag beslutar mig för att ta kontakt med ett ombud. Jag skriver:


"Det var precis det jag förklarade för Andreas, vid första kontakt, då det jag ska driva är internethandel med kläder m.m Trodde det var det jag köpte ifrån er ifrån början. I synnerhet när man förklarat för Andreas vad som gällde när han frågade vilken typ av verksamhet jag skulle driva, jag förklarade ordagrant.Nu säger ni, efter att han har tabbat sig och trott vem vet vad jag drev och skulle ha internetsidan till, att för att få min sida att fungera som det jag antog var helt införstått av Andreas att  jag måste lägga ut mer pengar..?!


Kommer inte på frågan! Jag vägrar ligga ute med mer pengar. Jag som kund har inte tabbat mig. Det har Andreas gjort. Om inte han kunde förstå med min förklaring om Internethandel vad det innebar efter förklaring skulle han ha frågat ytterliggare. Jag som inte visste att det fanns olika ord för hur man kan bygga upp en Internetsida ska inte stå i skuld. Andreas sökte upp mig inte tvärtom. Han påstod sig vara proffesionel och veta exakt vad jag ville ha.


Detta gör mig oerhört förbannad och besviken. Jag överväger faktiskt att ta upp detta med min jurist och diskutera mina möjligheter i denna situation. Ska kolla igenom mitt kontrakt ifrån er omgående och hör av mig till Andreas någon gång nästa vecka. "


Tog mig en dag att ordna allt med mitt ombud. Hon ansåg att efter ha sett alla mail jag växlat med Ace On Line och sett hemsidan så var det dags att försöka ta sig ur avtalet. Undertiden anlitade jag en annan tjej som gjorde min hemsida på en månad och proffigt. Jag är jättenöjd!


Det Ace On line byggt upp till mig är som gjort av en 3-åring och inget som ens går att använda. Det skulle vara en sökmotor i samhörighet med hemsidan som skulle göra det lika lätt att finna mig ,som Ellos, men så är inte heller fallet. Jag hittas men inte så enkelt som de påstod.


Nu har jag stämt dem och ska upp i rätten i maj. De har i sin tur stämt mig för att jag vägrar betala de sista 7,5 tusen för ett jobb de misskött. Idag fick jag mail av rätten gällande den stämningen. Ace On Line drar tillbaka anmälan då de inte får närvara för tingsrätten via telefon utan måste vara i rätten personligen. Målet tas tillbaka pga processekonomiska skäl.


Jag är lättad, men vet att jag ändå ska upp till rätten i maj emot dem. Detta då jag vill ha kontraktet upphävt och helst vill ha mina 7.5 tusen jag la ut för en dålig hemsida.


Att ha sett reportaget i Insider här om kvällen fick mig att le. Ace on Line är ett blufföretag, men jag är inte ensam om att ha drabbats av dem och med tur faller de och med en rejäl duns.


Har lagt in under mina länkar följande länk; http://www.aceonline-info.com/ Jag hoppas med det jag skrivit att folk öppnar upp ögonen innan de gör upp en affär med någon. Jag har lärt mig en hel del på detta, dessvärre är inte äventyret över än. Men jag hoppas att p.g.a.  Insider att jag har en ljusare framtid inför rätten och att de en gång åker dit med buller och bång.






 
 
Ingen bild

Jetset/Mira

17 april 2008 11:09

Ja det är läskigt när folk utger sig för att proffs osv..och sen dessutom dessa priser näääe. Bra att du fick hjälp från annat håll och dessutom billigare.

 
christel

christel

17 april 2008 15:03

har nästan gått igenom samma sak som dig mot ACEonline , lycka till och skriv gärna hur det gick mot dem .
Hälsningar
Christel

http://www.christel.se

 
Ingen bild

Arvid

1 juli 2009 12:48

Hej! Det du beskriver är precis det flera råkar ut för ännu idag. Har försökt att hjälpa en bekant att bli fri från dem. Har nu lyckats få fram både dokument och mail mellan andra som råkat ut för samma.
Det borde hända något mer och statuera att detta får inte förekomma.
Offren är väl utvalda. Mindre bolag som inte kommer att ha råd att överklaga, har inte förståelsen för vad de har köpt eller kan avgöra bluffen vid första kontakt. Se till att man är fler och ha högtalaren på när man ringer. Det funkade här.

 
Ingen bild

Jens

20 juli 2009 13:20

Idag blev min sambo kontaktad från Ace webbreferenser (antar att det är samma företag under annat namn). De sa att hon var en av 4 nya företagare som de vill göra en hemsida åt och använda som referense. Som tur var hade jag något i bakhuvet om att jag hade hört en liknande historia. Det var just Insider som gjorde repotaget. Sedan hittade jag denna fina beskrivning hur de behandlar folk och lyckades få min sambo att lägga ner iden. Hon fick några timmar på sig att svara.

 
Ingen bild

Martin

11 september 2009 14:19

Hej jag har problem med Aceonline vill avsluta deras avtal och det är ok men dom vägrar att ge mig ett skriftligt papper på detta, hur djävla svårt är det att skriva ut ett papper underteckna och skicka iväg, fakturera går ju bra för dom, Funderar att ta kontakt med jurist och stämma dom

 
Fotograf Elin Ivemo

Fotograf Elin Ivemo

22 april 2010 14:47

Tack! Detta avstyrde mig just från att tacka ja. Dom kontaktade mig alldeles nyss.

http://elinivemo.wordpress.com

 
Ingen bild

nästan lurad

4 juni 2010 19:32

Jag fick idag samma erbjudande från Ace, tackade nej när det 'gratis' erbjudande jag började fråga om kostnader och det började talas om ganska höga månadskostnader. Dessutom ville de att jag skulle tacka ja samma dag vilket fick mig att reagera. Sen läste jag detta! Tack för att du tog dig tid att lägga ut historien!

 
Ingen bild

Nästan lurad jag med....

23 juni 2010 14:11

Jag fick ett samtal idag och skulle bestämma mig på en gång för det var bara ett dagserbjudande - när hon sa det började varningsklockorna ringa och jag kom ihåg ett tv-program om just sådant.... Drar en lättnads suck att man ibland har bra minne !

 
Ingen bild

ACE är skojare

12 oktober 2010 11:13

Detta företag lever tydligen vidare. De ringde upp mig i dag och ville ha mig som referenskund...
Då jag redan bestämt mig för Prestaworks så var de inte intressanta för mig, men jag ville kolla upp dem i alla fall, man vet ju aldrig.
Vad bra att du lagt ut denna länk så att man kan varna varandra för ACE.

Yamilé Andreasson

19 januari 2011 07:51

Jag kände att efter allt de fick mig gå igenom var det inte mer än rätt att lägga ut dem och se till att folk undvek att bli grundlurade av de. Är glad att det gett många en hjälpande hand :)

 
Ingen bild

Håkan

6 december 2010 11:25

Jag fick också nyss samtal från ACE. Eftersom jag inte hade tid att snacka lovade försäljaren ringa upp mig senare. Det ska bli ett riktigt nöje att tacka nej!

Yamilé Andreasson

19 januari 2011 07:53

Hoppas du kom undan. Och se upp med andra företag som är som dem. De går även under namnet Nordic Ace, det är samma företag!!

 
Jimmy

Jimmy

18 januari 2011 22:59

Råkade ut för Ace Online jag också. Sa upp mitt avtal dagen efter jag skrivit på och blev hotad med stämning. Har varit lugnt ett tag men nu har en faktura kommit som jag bestridit. Skrivor om det på http://bestrid.blogspot.com/ om det är fler som är drabbade. Jimmy

http://bestrid.blogspot.com

Yamilé Andreasson

19 januari 2011 07:56

Bra att du skriver om dem! Lägg gärna till att Nordic Ace är samma företag, samma killar men annat namn. GÅr man in och kikar på sidorna inser man att designen är snarlik också och söker man vidare är det samma företag :)

 
Ingen bild

Lisa

26 januari 2011 07:57

Hej!
Jag skrev på avtalet och sade upp det via mail samma dag (eller skrev att jag ändrat mig och inte ville ha tjänsten), men de säger att de ändå kommer skicka faktura och att avtalet inte går att säga upp. Är det någon som lyckats anmäla dem? Skriv i så fall till mig och berätta, jag nås på lisa@lustkraft.se
(är också intresserad av att bara få lite support)

 
Ingen bild

Pernilla

8 februari 2011 19:51

Ännu ett tack kommer ifrån mig. Blev idag uppringd av Ace och erbjuden en gratis hemsida mot att de fick ha mig som referens när de säljer in till andra kunder. Sen kom det fram att det kostade minst 500 kronor i månaden och att de var tvungna att ha ett svar idag eftersom det bara fanns en plats i detta referens-projekt kvar.

Tyckte det lärt lite lurt. Nu när jag läst om din upplevelse kommer jag aldrig ha något att göra med Ace.

Tack!

 
Marianne

Marianne

10 mars 2011 10:16

Hej, Jeg blev også lurad og opsagde abonnementet dagen efter pr rekomenderad brev. Jeg fik aldrig nogen skriftlig bekræftigelse pr brev, med har denne bekræftigelse pr email fra Andreas:"Ditt abonnemang avslutas 2012-04-04, förutsatt att fakturan som skickas ut nu i april blir betald."

Rækker denna email som bekræftigelse på opsigelsen? - eller at der mere jeg skal gøre for at komme fri af aftalen? (Om jeg betaler de 7000 uden at lade dem lave en hjemmeside til mig.) Tak for tips og støtte.

http://draghunden.bloggagratis.se/2008/04/15/64612

Yamilé Andreasson

10 mars 2011 13:56

Om jag inte missförstår dig så hade du skrivit under och med det godkänt avtalet men sen avbrutit avtalet innan de ens börjat med sitt jobb. Om så är fallet så har du brutit ett avtal och måste betala. Detta om du inte kan finna att de brutit något i samband med kontakten.

En kvinna ringde mig igår och hade gjort det också men funnit att de brutit en regel när de "sålde" tjänsten till henne. Kan vara värt att kolla upp om de brutit några regler i samband med att de tog kontakt. Kanske bara det faktum att de inte kan "tvinga" fram att man skriver under utan att du fått god tid på dig att läsa och gransaka det de erbjuder. Ofta vill de att man skriver på bums och faxar till dem inom någon timme. Detta är inte ok. Det är enda rådet jag kan ge dig utöver att du kanske ska ta kontakt med en jurist och se vilka möjligheter du har efter du skrivit under och sen fått veta att de är ett bluff företag.Har du inte råd med jurist så kan du finna på nätet jurister som man kostnadsfritt kan be om råd. Ring dom innan du betalar eller beslutar annat.

Sen spara allt de skickat till dig för de kan komma att behövas om de fortsätter kräva dig på pengar när avtalet är avslutat. Är något oklart är du välkommen att ringa mig på mobilen som finns på vår hemsida. www.draghunden.se Lycka tilL!

 
Ingen bild

Angela

11 mars 2011 12:31

Hej,

Jag har också blivit drabbad av detta företag, som idag heter Nordicace.
Jag blev, mer eller mindre, tvingad att skriva under avtalet och faxa tillbaka det. Jag bad t.o.m om att få fundera till dagen efter, men de sade nej. Då bad jag att åtminstone få prata med min man, men det gick inte det heller...

Samma dag som jag skrev under avtalet så faxade jag över två fax, där jag avsade mig avtalet...

Igår tog jag kontakt med Juristjouren, och en person där vill gärna hjälpa oss som har blivit drabbade! Men, det är då viktigt att vi alla går ihop så att vi kan göra en "stor" anmälan.

Kontakta mig omedelbart om ni vill vara med!

Vänliga hälsningar
Angela Hultgren
afhultgren@telia.com

Yamilé Andreasson

17 mars 2011 20:27

Önskar jag kunde vara med här men då vi gjort en överrenskommelse sen år tillbaka kan jag ej bryta det. Dock kan jag ge er all information jag har om mitt ärende om du önskar, men kontakta mig i så fall. Ska även meddela andra att du har fått hjälp och kanske kan hjälpa andra också.

 
Ingen bild

Kerstin

22 mars 2011 14:23

Hej! I dag ringde en tjej mig om att jag kunde bli deras referens. Jag skulle tänka på det och själv återkomma om jag var intresserad. Nu heter tydligen företaget ACE, enbart. Det låter så bra allt de säger, men efter att ha läst detta så är jag inte alls intresserad längre. Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter.

 
Antilurendrejare

Antilurendrejare

29 mars 2011 20:41

Hej!
Undrar om jag kan publicera din historia på min sidan.
mvh
Henrik

http://antilurendrejare.wordpress.com

Yamilé Andreasson

29 mars 2011 23:02

Hej Henrik!

Självklart får du göra det. Alltid bra om orden om hur de uppför sig dessa bluffmakare når fler människor. Bra blogg du har med info om dem.

 
Henrik Hernandez

Henrik Hernandez

26 juni 2011 23:44

The Devil of the Swedish Market anfaller
En grupp företag har gått samman för att driva fallet mot ACE Online AB. Den 20 juni 2011 tidningen METRO (sida 14) publicerade artikeln ”De vill stoppa blufföretag”. Tre personer som företräd gruppen i intervjun berättade att ACE Online AB har några pelare i sitt bedräglig verksamhet.
1- vilseledande marknadsföring med tvivelaktiga försäljnings metoder;
2- förhandla fram förlikning under hot av dyra rättsliga åtgärder för motparter;
3- stöd av skumma inkassobolag som struntar i en god inkassosed.

Som hämnd hängde ACE Online AB de tre personerna som företräd gruppen i intervjun med tidningen på en Internet sida (acefakta.com) Jag anser att information som finns där är vilseledande, manipulerad och osant, samt att den bryter mot Personuppgiftslagen (PUL) och Marknadsföringslagen. ACE Online AB förtala samtliga personer.
På detta sätt bygger ACE Online AB den fjärde pelare:
4- offentligt hänga på Internet (med osanna och manipulerade påstående) de ”kunderna” som vågar säga sitt om ACE Online AB med syftet att skrämma dessa personer.
För att hämnas skickade ACE Online AB bluff fakturor till de modiga personer med falska argument och trots alla bestridande vill ACE Online AB driva ärendena med inkassoprocessen
Byggande av den fjärde pelare är bevis på ACE Online AB:s tak gör vika. ACE Online AB känner att SANINGEN hotar deras oärliga livstil.

http://antilurendrejare.wordpress.com

 
Ingen bild

Lasse

26 oktober 2011 14:06

Ace ringde upp mig 2011-10-25 och erbjöd sig att göra en hemsida till mig som en fel av deras marknadsföring. Det dom kallade för "produktionskostnader" skulle dom stå för. Jag frågade 3 gånger om eventuella andra kostnader som fanns och ifall jag skulle stå för dessa. Till slut fick dom fram att man måste själv står för webhotell. Efter en ytterligare massa snack fick jag dom att svara på ifall jag kan använda min befintliga webbhotell eller om det "måste" vara en av deras egna "säkra" lösningar. Dom hade inte namn på dessa men det billigaste kostade 599 kr/ månad. Here we go... För 12000 kr om året kan man få en gratis hemsida hos Ace internetbyrå. Deras nya trick är att få stackars gratiskunden att gå med på att installera sin "gratis" hemsida på en svindyr server. För de som inte förstår hela tekniken, det är närmast omöjligt för dig som kund att bara flytta din gratishemsida till en billigare server utan access och tekniskt kunnande om hemsidan samt en stor portion välvilja från din leverantör.
Deras nya hemsida: www.acereferenser.com innehåller en del hemsidor som jag inte kan verifiera har gjorts av Ace. På telefon sa Ace att "produktionskostnaden" för en hemsida ligger på 20-30tkr men deras referenssidor är gjorde i nåt slags CMS (Content Management System) som gör det smidigt och snabbt att göra hemsidor. Kostnaden att få till en hemsida med CMS och med det innehållet som anges på http://www.webreferenser.com/ är på 7-12tkr. Hoppas inte dom lyckas förstöra vardagen för alltför många. /L

 
Ingen bild

JL

16 november 2011 13:44

Fick precis samtal från personen nedan. Säljer in för allt vad tygen håller och lovar flera gånger att det inte kostar en krona. Tack för tråden och passa er för Alice Lundin.

Alice Lundin
ACE
Projektansvarig
Kyrkvägen 10
433 33 Partille
Telefon: 031 - 340 13 30
Webb: www.nordicace.se

 
emelie

emelie

8 december 2011 12:43

Tusen tack för att du varnar andra!! Dom ringde mig idag och jag fick tips o en länk till din sida så jag kunde läsa om eländet. Vilka galningar det finns..

http://www.mymoves.se

 
Ingen bild

Ida

8 december 2011 17:02

TACK!! jätte bra skrivet!

 
Ingen bild

Rosmarie

1 mars 2012 21:08

Dom håller på än!!
Ringde mig idag och ville göra en hemsida åt mitt nystartade företag. Jag tyckte det var mycket pengar och funderade på om jag kunde dela hemsidan med min kompis som har startat ett liknande företag. Det var inga problem och hon erbjöd sig ringa upp min kompis också. Eftersom jag hade min kompis nummer i mobilen som jag pratade i tog jag fram numret på datorn. Då sa hon "Om du sitter vid datorn nu kan du gå in och titta på våra referenser på www.acereferenser.com". Så jag skrev in adressen, dock inte i det vanliga adressfältet utan i det lilla bingfältet till höger. Det brukar jag göra eftersom jag aldrig orkar skriva hela adressen utan bara företagsnamnet. Vilken tur för mig! För där fanns två alternativ att välja på. Den hon ville... Och den här! Jag tyckte den här verkade mer intressant! ;) Plötsligt sa det bara klick i örat! Då insåg hon att loppet var kört!
Då ringde jag min kompis och berättade vad som hänt och hon hade mycket bättre kontakter fall vi får för oss att skaffa en hemsida, ihop eller var för sig. :)
Tusen tack!

Yamilé Andreasson

27 april 2013 10:52

Hoppas allt löst sig! Har inte varit så aktiv i bloggen på sista tiden men hoppas att alla som läser det jag råkade ut för får en liten varning att inte lita på dessa företag oavsett namn.
Känns bra att många funnit denna sida och lyckats få avtal upplösta eller hjälp med vem som kan hjälpa. Hoppas innerligt allt gått bra för dig!

 
Ingen bild

Josef

7 maj 2013 16:28

Till er alla som känner sig lurade av ACE
En mycket intressant sida: http://www.stoppa-yellow.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yamilé Andreasson - 25 september 2013 12:42

Följ mig på ny blogg på nedan adress:   http://narjagserdig.wordpress.com   Glöm inte bokmässan som startar i Göteborg den 26 september. Jag finns på plats på IDUS förlag monter fredag den 27:e september 2013, kl 9.00-12.00. Signering av ...

Av Yamilé Andreasson - 20 maj 2013 09:45

Blivit en hel del intervjuer och nu kommer första. ;) Här kan ni lyssna till en del av intervjun som gjordes förra veckan och en längre version kommer senare idag.   http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=5539070 ...

Av Yamilé Andreasson - 18 maj 2013 20:13

Så var det äntligen dags att förberedda sig och hojta till att den 25:e maj 2013 så är det dags för mig, Yamilé Andreasson, att signera i butik min debutroman - När jag ser dig. =) Så himla kul!  Ser verkligen fram emot det. Hittills har det gåt...

Av Yamilé Andreasson - 11 maj 2013 21:38

Härlig känsla när man håller sig egna bok i handen. :) Det har snart gått en vecka sen den kom ut och i den vevan har jag hunnit skicka iväg flera signerade böcker och även fått uppleva boken i flera butiker i kretsarna. Känslan är obeskrivligt under...

Av Yamilé Andreasson - 27 april 2013 10:53

Var längesen jag skrev i min blogg. Haft så mycket annat för mig att just skriva i den inte varit det som varit viktigast. Men nu känns det som att det är på sin plats att skriva lite.   En av de saker som är mest roligt att berätta just nu är at...

Ovido - Quiz & Flashcards